Wednesday, September 19, 2007

PERTANDINGAN AKHIR BINTANG KECIL ZON TENGAH

Adik Puteri




Adik Nur Fazlinda
Pertandingan Akhir Bintang Kecil Peringkat Zon Tengah telah pun berlalu. Ia telah diadakan di pada 9hb September 2007 di Tapak Bekas Kem Paroi, Seremban, Negeri Sembilan.. Seramai dua belas peserta yang berusia diantara 9 tahun hingga 11 tahun telah mengambil bahagian. Mereka mewakili Selangor dan Negeri Sembilan. Manakala Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur diwakili oleh adik Siti Aishah binti Abd Razak, Puteri Aszfaryna Kharreeza binti Aris dan adik Zairul Nadzrin bin Zainudin. Lagu “Gemilang” telah membawa tuah kepada adik Puteri Aszfaryna Kharreeza binti Aris selaku Johan dan membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM 1,000, Tropi, hadiah iringan dan sijil. Tahniah !

Naib johan ialah adik Nur Fazlinda binti Musthafar dan tempat ketiga ialah peserta dari Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur iaitu adik Siti Aishah binti Abdul Razak.. Nampaknya sekali lagi Fauziah Zakaria @Kak Posh selaku penerbit Bintang Kecil 2007 akan ke Kuching , Sarawak bersama Adik Puteri Aszfaryna Kharreeza binti Aris mewakili Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur ke Pertandingan Bintang Kecil Peringkat Kebangsaan 2007 yang akan diadakan pada 24hb November 2007 bertempat di Stadium Perpaduan, Kuching, Sarawak..

1 comment:

Unknown said...

Saya harap BK dapat mengadakan Pertandingan Pencarian Bintang Kecil di KL.Kalau boleh pada tahun ini. From BK's fans(*_*)